Koszyk     Zaloguj się



    Strona Główna  
       Nowości         O Nas         Kontakt         Regulamin         Płatności i Transport      


Kategorie



Producenci



Szukaj



Kontakt

Dział obsługi klienta:

Poniedziałek - piątek: 9-16

tel. kom. 880-245-002

e-mail: sklep@miluxmarket.pl




Serie



Raty

Obrazek




Status przesyłki




Newsletter



Nasze opinie




Nowosci


Artykuły » Regulamin

 

  1. Sprzedającym jest Milux Łukasz Gulbinowicz ul. Kadłubka 41, 71-524 Szczecin. NIP: 851-280-48-17, REGON: 320219653. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr HG/061913/06 z dnia 26.06.2006 r. przez Prezydenta Miasta Szczecin

  2. Zamówienie w sklepie internetowym można składać przez całą dobę za pośrednictwem strony www.miluxmarket.pl . Naciśnięcie przycisku "KUPUJĘ" w koszyku, po podaniu danych do wysyłki oraz po zaakceptowaniu regulaminu oznacza zawarcie umowy kupna z obowiązkiem zapłaty za zamówiony towar. 

  3. Wszystkie ceny w serwisie podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  4. Po złożeniu zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie zamówienia wraz z łączną kwotą do zapłaty.

  5. Do momentu zrealizowania zamówienia kupujący ma prawo do modyfikacji zamówienia lub jego anulowania.

  6. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktura VAT oraz karta gwarancyjna (jeśli jest wystawiana przez producenta sprzętu).

  7. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  8. Każdy produkt jest objęty gwarancją której czas trwania jest podany w opisie produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są dołączone przez gwaranta do produktu. Informacje dotyczące realizacji reklamacji są również dostępne na stronach internetowych producentów.

  9. Zamówienia są realizowane w terminie podanym na stronie produktu w polu dostępność. Szczegóły dostawy i formy patności znajdują się na http://www.miluxmarket.pl/Platnosci_i_Transport_r51.html

  10. Klient ma możliwość wyboru formy płatności za zamówienie spośród następujących:. Płatność przelewem, pobranie płatne przy odbiorze, karta kredytowa, szybki przelew online, raty Żagiel, zapłata przy odbiorze osobistym.

  11. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań,wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  12. W przypadku wyboru rat kredytowych Żagiel, zamówienie jest realizowane po otrzymaniu potwierdzenia zawarcia umowy kredytowej.

  13. Dostawy zamówień są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w dni robocze od poniedziałku do piątku.

  14. Koszt wysyłki jest zależny od łącznej wagi przesyłki oraz formy płatności i jest podany na http://www.miluxmarket.pl/koszty_r46.html oraz podczas składania zamówienia.

  15. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  16. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Kupujący, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia.

  17. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Milux Łukasz Gulbinowicz ul. Kadłubka 41, 71-524 Szczecin  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@miluxmarket.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego
    Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    Skutki odstąpienia od umowy
    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty
    dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia
    innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
    niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej
    umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte
    w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą
    Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności
    do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
    nastąpi wcześniej.Proszę odesłać nam rzecz na adres Milux Łukasz Gulbinowicz ul. Kadłubka 41, 71-524 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  18.  

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

Do pobrania z http://www.miluxmarket.pl/allegro%20zdjecia/odstapienie.pdf

[adres sprzedającego]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówienia [numery].

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data].

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

Login na sklepie: [login kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    • zawartej w drodze aukcji publicznej;

    • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  2. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby sklepu.

  3. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Milux danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 19 sierpnia 1997 r. (Dz.U.02.101.926 ze zm.) Użytkownik podaje te dane dobrowolnie oraz ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia.

  4. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

  5. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym miluxmarket.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

  6. Zabrania się jakiegokolwiek kopiowania, powielania, wykorzystywania w całości lub części serwisu www.miluxmarket.pl , w tym zdjęć oraz opisów produktów bez zgody.

  7. Wszystkie ceny zawarte w sklepie zawierają Koszt Gospodarowania Odpadami KGO.

  8. Opis procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi:

    W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi zastosowanie mają odpowiednie artykuły Kodeksu Cywilnego.

    Kupujący może składać reklamacje z tytułu rękojmi pod adresem sklep@miluxmarket.pl, lub w formie pisemnej na adres firmy podany w nagłówku.

    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do reklamacji Klienta, oznacza to, iż żądanie klienta zostało uznane za zasadne.

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

  2. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.




» Milux Market
» e-mail: sklep@miluxmarket.pl

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość 'Milux Market' stanowi zaproszenie do składania ofert.